Eve Maymun Girmiş

Herkese selam,

Anlaşılan birçoğunuzun kafasında aynı soru var: hizmetçi erkek mi kadın mı? Malesef, erkek.

İngilizceyi çok az biliyor, anlaşmak biraz zor. Yarın sabah kahvaltısında ne yemek istediğimi sordu. Bir dilim ekmeğin üzerine reçel sürmesini ve çay yapmasını söyledim. Bugün adam 4 dilim ekmeğe reçel sürmüş de. Bunları ye sonra işe koşa koşa git der gibi. Yarın sabah sadece bir dilim ekmek yeter dedim. Benim birşey hazırlamamı istemiyor, illaki ona buyurmam gerek. Sen de çay iç dedim, olmaz dedi. Bari bi muz al dedim, zorla muzu eline tutuşturdum. Ben yiyorum o bakıyor, vicdanım sızlıyor.

Avis’ten arabayla birlikte şöför de kiralamışlar. Kocaman bir evde oturuyorum, şöförüm var, hizmetçim var. Herşey tamam görünse de birşey eksik ama. Onu yazmayım, neyin eksik olduğunu siz tahmin edersiniz.

Bana kiraladıkları ev, Acropolis adlı, etrafı duvarlarla çevirili bir sitede bulunuyor. Kapısında n tane (n >= 4) güvenlik var. Sparta blokları 104 numara deyince içeri alıyorlar. Nasıl güvenlikse! Evin devasa bir salonu var, salon tahminen 100 m2. 4 yatak odası ve herbir odaya açılan birer banyo var. Yoksa burayı Araplar için mi yapmışlar? Dört yatak odası ne işe yarar?

Dün sabah giderken balkon kapısını açık unutmuşum içeri maymun girmiş. Hizmetçi erken farketmiş ve maymunu kovalamış. Umarım etrafta kobra falan yoktur. Ya fil girerse odaya?

// Gökhan Koçak
// 5 Eylül 2006
// Bangalore, Hindustan

Bu yazı Hindustan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

